niedziela, 7 lipca 2013

1. Minecraft

Eloszka. Jak wam mijają wakacje? Ja dzisiaj cały dzień spędziłam na działce. Mieliśmy gości, był grill i nawet niektórzy się kąpali w naszym jeziorku. Dla mnie było zbyt zimno, żeby wskakiwać do jakiejkolwiek wody.













Podobają mi się skiny niektórych graczy. Dla urozmaicenia moich notek, w każdym poście dodam zdjęcie jednego skina którego spotkałam. Ale żebyście mi uwierzyli, że rzeczywiście tak było, na zdjęciach będę ja z tą osobą.
A więc, jako pierwsza, albo raczej jako pierwszy będzie gracz, którego nicku zapomniałam.
Zdjęcie byłoby spoko, gdyby koleś nie wyciągną żelaznego miecza w czasie robienia zdjęcia.














Na szczęście udało mi się zrobić mu też takie zdjęcie, które nie wiem jak wam, ale mi się podoba. Możecie podziwiać jego super skina :).
Ja się z wami żegnam. Do następnej notki. Paa.

1 komentarz:

  1. Hej chciałabym cię poinformować, że zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award
    Więcej u mnie na blogu :)
    http://comywidzimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń