sobota, 6 lipca 2013

Coś na początek.

Witam. Mam na imię Patrycja. Ten blog nie będzie taki jak każdy, ponieważ tego bloga będę prowadziła pod tytułem "MINECRAFT". Chodzi mi o to, że na tym oto blogu będę rozwijała swoją nowo odkrytą pasję. To jest dość nietypowa pasja.
Fotografowanie kręci mnie już od dłuższego czasu. lecz nie mam jak realizować mojego zainteresowania, gdyż brakuje mi do tego sprzętu. Tak, właśnie, nie mam aparatu. Pomyślałam, że zajmę się w takim razie fotografowaniem gry Minecraft.
Błagam, tylko nie róbcie tak, że widzicie, że ten blog jest o minecrafcie, który was nie interesuje i wychodzicie. Potraktujcie tego bloga bardziej jako przeróżne zdjęcia, a nie tę grę.
Moją modelką która będzie na większości zdjęć jest Tara122.



















 Zdjęcie zrobiłam dzisiaj, gdy znalazłam na ziemi złoty miecz. :)
Hmm. No to by było na tyle. Mam nadzieję, że zdjęcia będą wam się podobały. Jest godzina 23.44, więc dobranoc i miłej niedzieli ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz